Wij hechten grote waarde aan de tevredenheid van onze klanten.
Heeft u een vraag of klacht, neem dan gerust contact met ons op per mail op INFO@REWALL.NL of op telefoonnummer +31 (0) 40 844 9051
Mollie uit Amsterdam beheert al de betalingen van REWALL. Je kunt kiezen uit de volgende veilige betaalmethoden, je kiest wat je fijn vindt :
Je kunt betalen via iDEAL als je gebruikmaakt van internetbankieren via ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en makkelijk je producten bestellen en afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke betalingsmethodes van je eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDeal wilt betalen. Vervolgens wordt je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en je bestelling wordt verwerkt.
Je kunt bij ons betalen met MasterCard, VISA of Maestro creditcard of debitcard. De gegevens vul je in via een beveiligde verbinding zodat je geen risico loopt. Een creditcard betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling direct kunnen verwerken! Creditcard en Debitcard betalingen worden ook verwerkt door Mollie. Je kaartnummer en andere gegevens vul je in op de website van Mollie waarna de betaling direct wordt uitgevoerd. Daarna keert je na een succesvolle bestelling terug naar onze website. Wij hebben nooit inzicht in de kaartgegevens van onze klanten. Deze data wordt beveiligd ingevoerd, gebruikt voor de betaling, en daarna niet opgeslagen.
Betalen via PayPal is ook mogelijk.
De betaling wordt direct afgeschreven van je bankrekening of creditcard.
Met PayPal kun je makkelijk, veilig en snel je online bestelling betalen. Je bank- of creditcardgegevens worden niet met ons gedeeld.
In het bestelproces selecteer je Klarna: Achteraf betalen’ als betaalmethode. Je vult jouw gegevens in en voltooit de bestelling. Bij de eerste bestelling maakt je een Klarna-account aan, waar je jouw naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult. Voor elke terugkerende bestelling vul je alleen e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in. Na voltooiing van de bestelling krijg je een e-mail met betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in jouw Klarna-account. Je betaalt op jouw manier van voorkeur middels het online klantportaal van Klarna of de Klarna-app. De daadwerkelijke betaling regel jij zelf met Klarna.
Je winkelt bij REWALL altijd in een beveiligde omgeving; je gegevens worden via een speciale verbinding versleuteld en verzonden naar de bank, die uw betaling vervolgens al dan niet goedkeurd.
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verwerken. De levertijd van onze designdoeken is 7 dagen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rewall.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.